نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور آنتالیا می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.

 

شما می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، شما مسافران تور آنتالیا می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 


هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 

 

 


هتل آکا آنتدون آنتالیا 

هتل آکا آنتدون آنتالیا از هتل های 5 ستاره در منطقه کمر آنتالیا می باشد ، این هتل از شیک ترین هتل های آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و در ساحلی زیبا واقع شده است.دراتاق های این هتل شما می توانید شاهد نمایی زیبا باشید .

 

از امکانات اتاق های هتل می توان به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . را نام برد. شما مسافر تور آنتالیا می توانید از رستوران های هتل استفاده کنید وخوراک و غذای مورد علاقه خود را میل کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

همچنین امکانات دیگری برای تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شده است که می توان به زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام بخار و . . . اشاره کرد.

 

هتل آکا آنتدون آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. قابل ذکر است که شما می توانید سوغاتی های خود را از فروشگاه هتل بدون صرف وقت اضافی خریداری کنید. تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 


هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا جز هتل های معروف و 5 ستاره در آنتالیا می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع شده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل به مکانهای دیدنی و تاریخی معروف نیز نزدیک می باشد که همین دلیل این هتل طرفداران زیادی در بین گردشگران تور آنتالیا دارد .

 

از این جاذبه های می توان به کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . .اشاره کرد.

 

هتل مدر ریزورت آنتالیاشمال 228 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد که عبارتند از قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . که شما می توانید از این امکانات و خدماتی که پرسنل زحمتکش در اختیار شما می گذارند استفاده کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

از امکانات ویژه هتل مدر ریزورت آنتالیا مخصوص میهمانان تور آنتالیا میتوان مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی ، صرافی ، فروشگاه و . . . را نام برد.

 

تور کیش نوروز 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.


هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید.گردشگران تور ترکیه اسفند 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آوانتگارد استانبول ترکیه چهار ستاره

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه هتلی تمیز و مرتب با طراحی و چیدمان زیبا می باشد . هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که مسافران تور ترکیه میتوانند از این فروشگاه ها خرید نمایند . هتل دارای 84 اتاق مجهز و تمیز می باشد و دارای سه سوییت می باشد. اتاق های هتل ضد صدا می باشند که مسافران می توانند در آرامش کامل استراحت نمایند. هتل آوانتگارد استانبول ترکیه مجهز به اتاق جلسه می باشد که مناسب برای جلسات کاری می باشد . هتل دارای امکانات دیگری شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی که مسافران تور ترکیه نوروز 95بتوانند در کمترین زمان بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند, سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان عزیز , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان هتل تدارک دیده شده است.

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه, , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مسافران و گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 بدانند که این شهر توریستی دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد و تقریبا 300 روز در سال دارای هوای آفتابی می باشد. این شهر دارای تابستان هایی آفتابی و زمستان هایی معتدل می باشد. گاهی هم در فصل زمستان بارندگی دارد اما بهترین زمان سفر به آنتالیا برای بهره مند شدن از ورزش های آبی جزیره های آن از ماه فروردین تا آبان می باشد که گردشگران می توانند به راحتی در آب شنا کنند. در فصل تابستان میانگین دمای هوای این شهر 28 درجه سانتی گراد و دمای آب 27 درجه سانتی گراد می باشد اما اگر علاقه مند به بارندگی و قدم زدن زیر باران هستید حتما در ماه آوریل به این شهر توریستی زیبا سفر کنید و از هوای بی نظیر آن و هم چنین دیدن رنگین کمان های فوق العاده ای که بعدازظهرهای یک روز بارانی پدیدار می شود نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این در ماه اردیبهشت که هوا خیلی گرم است اما می توان حمام آفتاب گرفت و این ماه نیز می تواند برای سفر مناسب باشد. آنتالیا شهر ساحل و دریاست و گردشگران تور آنتالیا مهر 94 اگر هوای آفتابی دوست دارند و می خواهند ورزش های آبی مثل موج سواری , قایق سواری در رودخانه وحشی انجام دهند و... در فصل تابستان و اگر علاقه مند به خنکی و باراندگی هستند در زمستان به این شهر سفر میکنند. در حقیقت گردشگران خودشان با توجه به هوایی که دوست دارند بهترین زمان سفر به آنتالیا را برای خود انتخاب می کنند.

تو آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا ,آب و هوای آنتالیا ,دانستنیهای آنتالیا ,همه چیز درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از هتل های 5 ستاره سوپر لوکس این شهر توریستی می باشد که دارای 769 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. همه اتاق های این هتل دارای یک بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده زیبا , تلویزیون , مبلمان راحتی , اتاق نشیمن , میز نهار خوری و... می باشند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

شاید برای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 جالب باشد که بدانند این هتل دارای 1000 متر ساحل اختصاصی و 12 هزر متر مربع پارک آبی می باشد که به سبک تروجان ها ساخته شده است و گردگران می توانند لحظات خوشی را در این پارک آبی سپری کنند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

از دیگر امکانات تتفریحی و رفاهی این هتل می توان به سالن ورزشی , مرز خرید , کافه با سرو انواع نوشیدنی های غربی , 12 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ آسیایی،ترکی،فرانسوی و ایتالیایی , زمین تنیس و بسکتبال و اسکواش , 14 زمین گلف , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 می توانند در تراس عمومی آن یک چای یا عصرانه لذیذ را نوش جان کنند و نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

 

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

هتل رامادا ریزورت آنتالیا در دامنه کوه های توروس واقع در آکسو قرار گرفته است و فاصله کمی تا مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری این شهر توریستی دارد. به همین دلیل این هتل برای آن دسته از مسافران تور آنتالیا شهریور 94 که به قصد تفریح به این شهر سفر کرده اند بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این هتل رامادا ریزورت متشکل از 380 اتاق تمیز و لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران می شوذ چشم انداز بی نظیر این هتل است که توسط درختان نخل و آب های نیلگون مدیترانه احاطه شده است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , آرایشگاه , مرکز خرید , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , ساحل اختصاصی , پارک آبی و... اشاره کرد. از دیگر مزیت های این هتل 5 ستاره فاصله 15 دقیقه ای آن تا فرودگاه و مرکز شهر می باشد که موجب راحتی گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 شده است. در ساحل اختصاصی آن می توان به ورزش های آبی مانند قایقرانی , غوصی و ... پرداخت و از تفریحات آن نهایت استفاده را برد. همچنین در این ساحل یک رستوران کلوب ساحلی وجود داد که غذاهای لذیذ در آن سرو می شود و گنجایش آن حددو 1000 نفر می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته مسافران تور آنتالیا شهریور 94 که می خواهند به تفریح بپردازند و همچنین به راحتی بتوانند به مرکز شهر بروند بسیار مناسب است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گردگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94 می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تور آنتالیا شهریور 94 که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
آنتالیا ساید

این مکان زیبا يكي از محبوبترین مناطق گردشگري تركيه به شمار مي آيدکه مسافرین تور آنتالیا میتوانند از آن دیدن فرمایند.. اين منطقه بندري نیز منطقه اي باستاني و تاريخي به حساب می آید ، و  به معناي درخت انار است.اين مکان دارای ساحل ماسه اي ،ويرانه هاي باستاني ،مغازه هاي بي شمار و امکانات رفاهی است .و یکی از مراکز مهم توریستی است. تعداد زیادی كافه و رستوران ،مغازه ،كه داراي چشم انداز زيبا از دريا مي باشد زيبایی اين مکان تفریحی را دو برابر کرده است.مغازه هايي كه در اطراف خيابانهاي پارك قرار گرفته اند که وسايل چرمي متنوع ،جواهرات زيبا و خدمات خوبي را در اختیار مسافران قرار می دهند.یکی از زیباترین تالارها ،تالار تآتر تزئين شده با ستو نهاي زيبا استکه مسافرین تور آنتالیا میتوانند از آن دیدن نمایند. بازار معبد آپولو و گورستان در نزديكي دريا قرار گرفته اند و از مناطق  تاریخی این منطقه هستند.

 


حمام روميها آنتالیا

حمام رومیها آنتالیا

در حمام روميهاي آنتاليا  كه امروزه به موزه اي جذاب تبدیل شده مجموعه ای  از  آثار باستان شناسي  جذاب را ميتوان مشاهده نمود . براي مسافران تور آنتاليا كه بيشتر از اين شهر انتظار فضايي تفريحي را دارند اين موزه ميتواند جذابيت هاي خاص خود را داشته باشد  . اين حمام در وسط جنگل هاي درختان كاج محل اقامت سورگون بنا شده است . اين محل  كه به خاطر داشتن  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي  گردشگران فراوانی را به خود جذب مينمايد  . از اين رو برای رفاه حال گردشگران كليه امكانات تفريحي و رفاهی در اين مكان تعبيه شده است .

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای آنتالیا, جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 هتل فالز آنتالیا

هتل فالز در منطقه جذاب آنتاليا رو به درياي مديترانه قرار گرفته است.اقامت مسافرین تور آنتالیا در این هتل خاطره انگیز خواهد بود. اين هتل پنج ستاره با ارائه امكانات درجه يك در محيطي شيك،‌ مدرن و مجلل پذیرای میهمانان می باشد. و دارای سیزده طبقه، چهارصد اتاق و بیست و دو سوئيت مي باشد. این هتل در چند قدمی موزه معروف باستان شناسي و در یک كليومتري شهر آنتاليا قرار دارد. تنها پنجاه متر با ايستگاه اتوبوس و ساير وسايل نقليه عمومي فاصله دارد. هتل داراي امكانات تفريحي فراوان برای مسافرین تور آنتالیا از قبیل واليبال،‌پينگ پونگ ،‌ چهار زمين تنيس و بيليارد مي باشد. فاصله  هتل تافرودگاه حدودا چهارده كليومتر مي باشد.


 

 

 هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا، در سواحل آنتالیا و با فاصله هفتصد متر از شهر تاریخی کالی قرار گرفته است.از امکانات هتل برای مسافرین تور آنتالیا میتوان به  سرویس رایگان اینترنت ، دید عالی اتاق ها به کوه و دریا و استخر آب گرم اشاره کرد.هریک از اتاقهای این هتل زیبا ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، میز کار ، بالکن اختصاصی ، تلویزیون با گیرنده ماهواره میباشد.باشگاه سیتی کلاب اسپا  نیز از استخر سرپوشیده و سالن ورزشی تشکیل شده است.به علاوه مسافران میتوانند از ماساژ درمانی و حمام ترکی در هتل استفاده کنند.در رستوران این هتل غذاهای گوناگون  خارجی و ترکی سرو میشود.در همه ی روزها  صبحانه ، ناهار و شام برای مسافرین تورآنتالیا سلف سرویس است و هر هفته تفریحات صورت می گیرد و از مسافران با شام های متنوع و لذیذ پذیرایی می شود.هتل رامادا پلاز بافاصله ای کمتر از هشتصد متر از موزه و آثار باستانی شهر آنتالیا قرارگرفته است.و کمتر از 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. مسافرین میتوانند از پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده کنند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج كانتي يك هتل لوكس پنج ستاره مخصوص مسافرین تور آنتالیادر منطقه تفریحی كمربا فاصله يكساعت از فرودگاه آنتاليا است. هتل داراي استخر،ساحل اختصاصي، سونا،حمام تركي، جكوزي،‌ماساژ و سایر امكانات رفاهي ديگر مي باشد. هتل با استفاده از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام،‌ در سواحل كمر، يكي از بهترين مکانهای دیدنی آنتاليا با مناظر دیدنی آبي مديترانه و ساحل ماسه ايي، قرار گرفته است. همچنین كودكان مي توانند با استفاده از تفريحات مخصوص و كلوپ كودكان اوقات لذت بخشي را بگذرانند. این هتل شامل چندين رستوران با غذاهاي ايتاليايي، تركي،‌هلندي و دريايي مي باشد.


 

 

 

 

 

این هتل تفریحی پنج ستاره درسواحل "کنیالت" قرار دارد که مخصوص مسافرین تور آنتالیا میباشد.. شما می توانید از فضای دلنشین و امکانات رفاهی بی نظیر این هتل بهره مند شوید. ساحل "کنیالت"، طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه است و در دامنه کوه های "بیدلر" قرار گرفته است.شما میتوانید روزهای به یاد ماندنی در کنار این سواحل داشته باشید. امکانات ورزشی  این هتل شامل بازی دارت - کرایه دوچرخه -تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ -  کانو. این هتل زیبا در هشت کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است.و دارای امکانات تفریحی از قبیل سرویس نگهداری کودکان - زمین بازی کودکان - اتاق بازیهای کامپیوتری است

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

آبشار دودن در آنتالیا

آبشارهای Duden آنتالیا شکلی دیگر از زیبایی های طبیعی آنتالیا است که در فاصله 14 کیلومتری شمال شرقی آنتالیا قرار دارد. آبشارهایی که در محوطه ای سبز، در میان جنگلی زیبا خودنمایی می کنند. این مکان یکی از اصلی ترین استراحتگاه های مردم آنتالیا و همچنین مسافرین تورترکیه خرداد 94 به شمار می رود. رودخانه دودن از کوه های توروس سرچشمه می گیرد و به دریای مدیترانه می ریزد. این رودخانه در مسیر خود دو آبشار زیبا ساخته است که به آبشار بالایی و پایینی معروفند. آبشار بالایی Duden به ارتفاع 15 متر و عرض 20 متر در دره ای زیبا قرار دارد و آبشار پایینی Duden دقیقاً در نقطه ای قرار دارد که رودخانه دودن به دریا می ریزد. با گذشت زمان غاری کوچک پشت این آبشار شکل گرفته که مکانی مناسب برای نشستن و تماشای آبشار برای گردشگران تور ترکیه 94 است.

 

آبشار دودن در آنتالیا

 

 

آبشار دودن در آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آبشار دودن در آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

ساحل بلک در آنتالیا

ساحل بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد.هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسوناف , لذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.مسافران تور ترکیه خرداد 94 میتوانند برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنند.

 

ساحل بلک در آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل بلک در آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای است که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور ترکیه خرداد 94 تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تور ترکیه 94  تجهیز شده است امکانات تفریحی بسیاری از قبیل ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی وجود دارد.

 

ساحل لارا در آنتالیا

 

 

ساحل لارا در آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل لارا در آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

تور آنتالیا آبشار دودن

آبشار دودن آنتالیا یکی از زیباترین جاذبه های این شهر است. این آبشار در 28 کیلومتری جاده قدیم شهر توریستی آنتالیا قرار گرفته است. آبشار دودن از دو چشمه جوشان به نام های پینارباشی و گوزلر سرچشمه گرفته است که در منطقه کیرک آنتالیا می باشند. این دو چشمه زیبا در یک منطقه به هم می رسند و یکی می شوند و آبشار دودن را تشکیل می دهند.

تور آنتالیا آبشار دودن

این آبشار مسافتی به طول 14 کیلومتر را در زیرزمین طی می کند و بعد در گودال وارساک روی زمین جاری می شود و مجددا پس از طی کردن یک مسات کوتاه در طرف دیگر گودال به اعماق زمین می رود. آبی که در گودال وارساک به اعماق زمین نفوذ میکند پس طی تقریبا دو کیلومتر در آبریز آبشار از دل زمین بیرون امده و آبشار فوق العاده زیبای دودن را بوجود آورده است.

تور آنتالیا آبشار دودن

آبی که از این آبشار روانه می شود پس از طی کردن 9 کیلومتر در شهر آنتالیا وارد دریای نیلگون مدیترانه میشود. به مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94  پیشنهاد می کنیم که حتما از این آبشار زیبا دیدن نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

تور آنتالیا آبشار دودن

 

تور آنتالیا آبشار دودن



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آبشار دودن آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

 تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

هایپر مارکت رئال یکی از فروشگاه های زنجیره ای خیلی بزرگ در ترکیه می باشد که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. مسافران تور آنتالیا تابستان 94  با رفتن به این فروشگاه می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه و خریداری کنند. این هایپر مارکت دارای انواع مختلف کالا و پوشاک و... است. اما بهترین قسمت هایپر مارکت رئال قسمت فروش مواد غذایی آن است. مواد خوراکی و غذایی که در این قسمت به فروش می رسد به اندازه ای متنوع است که انتخاب را برای شما مسافران عزیز را دشوار می کند. به مسافران تور آنتالیا تابستان 94  که خوش خوراک هستند پیشنهاد می کنیم که حتما از این فروشگاه زنجیره ای بزرگ دیدن نمایند و به بخش فروش مواد غذایی آن نیز بروند.

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هایپر مارکت رئال آنتالیامراکز خرید آنتالیا,بازار های آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بازارهای خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

هتل الدار ریزورت در منطقه کمر آنتالیا و در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل بسیار لوکس و زیبا است و تمام امکانات رفاهی لازم را دارد. آن دسته از مسافران تور آنتالیا تابستان 94 که برای کار به این شهر سفر کرده اند با اقامت در این هتل می توانند در سالن کنفررانس آن که بسیار مجهز است جلسات کاری خود را برگزار کنند.

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

همچنین برای اینکه مسافران تور آنتالیا تابستان 94 بتوانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه , استخر , حمام ترکی , سالن بدنسازی , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری پر از آرامش و آسایش را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

 

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

 

 تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

هتل آکا کارلوس از هتل های 4 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل متشکل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین است تا مسافران عزیز تور آنتالیا بهار 94  بتوانند سفری راحت را تجربه کنند.از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , رستوران , کافی شاپ , صبحنه بوفه , سالن سولار , سالن ماساژ , حمام ترکی , کافی شاپ , سالن بیلیارد , سالن تنیس , سالن بخار و.... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

 

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره آکا کارلوس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

هتل مونتانا بیچ از هتل های 4 ستاره شهر توریستی آنتالیا می باشد که در منطقه زیباسی کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

 

تور انتالیا هتل مونتانا بیچ



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

 

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا خرداد 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و....  اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا خرداد 94  می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مجیک آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیز تور آنتالیا 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورج کانتی آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل رویال مکس

هتل مکس رویال از هتل های 5 ستاره شهر توریستی آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده است و تمامی خدمه آن به 4 زبان زنده دنیا از جمله آلمانی , انگلیسی , روسی و ترکی مسلط هستند. تمام اتاق های این هتل به صورت سوئیت هستند اما هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و مسافران تور آنتالیا نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و سفری بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده و دارای دکوری های بی نظیری هستند و علاوه بر این چشم انداز زییایی هم از شهر و هم از دریای نیلگون مدیترانه دارند. این اتاق ها مجهز به حمام , بالکن , وان جکوزی دار و سایر امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این هتل می توان به 1 رستوران اصلی و 3 رستوران اسنک بار و چندین کافه , استخر , سونا خشک و بخار , حمام ترکی , آکوا پارک , اجرای موسیقی زنده و.... اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می توانند با استفاده از این امکانات نهایت لذت را از سفر خود ببرند.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

تور آنتالیا هتل رویال مکس



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مکس رویال آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

هتل آدورا گلف از هتل های 5 ستاره و ساحلی زیبای آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل متشکل از 500 اتاق بدون تراس و با تراس می باشد. اتاق های آن به مساحت 30 متر مربع و از تمام امکانات رفاهی برخوردار می باشد. علاوه بر این این اتاق ها از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند , چشم اندازی بی نظیر از دریا و فضای سبز که بسیار زیبا می باشد. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل بدون شک سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای زمین گلف , مینی بار , رستوران های بین المللی , بوفه غذاهای رژیمی , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , والیبال ساحلی , جت اسکی , سالن ماساژ و بیلیارد و ..... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

تور آنتالیا هتل آدورا گلف



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا گلف آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا عید 94  می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور آنتالیا فروردین 94 می توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

 

 

 

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور آنتالیا فروردین 94 که در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

مسافران خوش خوراک تور آنتالیا 94بدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران تور آنتالیا 94  می توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

 

 

 

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور آنتالیا که مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و....  اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا عید 94 می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مجیک آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

هتل مونتانا بیچ از هتل های 4 ستاره شهر توریستی آنتالیا می باشد که در منطقه زیباسی کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

 

تور انتالیا هتل مونتانا بیچ



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیزتور آنتالیا 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافرانتور آنتالیا 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورج کانتی آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

هایپر مارکت رئال یکی از فروشگاه های زنجیره ای خیلی بزرگ در ترکیه می باشد که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. مسافران تور آنتالیا 94 با رفتن به این فروشگاه می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه و خریداری کنند. این هایپر مارکت دارای انواع مختلف کالا و پوشاک و... است. اما بهترین قسمت هایپر مارکت رئال قسمت فروش مواد غذایی آن است. مواد خوراکی و غذایی که در این قسمت به فروش می رسد به اندازه ای متنوع است که انتخاب را برای شما مسافران عزیز را دشوار می کند. به مسافرانتور آنتالیا 94   که خوش خوراک هستند پیشنهاد می کنیم که حتما از این فروشگاه زنجیره ای بزرگ دیدن نمایند و به بخش فروش مواد غذایی آن نیز بروند.

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

 

مطالب مرتبط:
تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هایپر مارکت رئال آنتالیا,بازار های آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بازارهای خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

 

ساحل کنیالتی آنتالیا

 

آنتالیایکی از بزرگترین و بهترین شهرهای توریستی ترکیه است که دارای آب و هوا بسیار خوب و دل نشین , مناظر زیبا و سواحل بی نظیری است. این عوامل باعث جلب توجه بیشتر گردشگران شده است و یکی از بهترین شهرها در اروپا و آسیا برای تفریح مسافران تور آنتالیا نوروز 94  به شمار می رود. آنتالیااز قسمت غربی خود به شهر کمر و از قسمت شرقی به ساحل بی نظیر آلانیا منتهی می شود. این شهر 300 روز در سال هوای آفتابی دارد و دمای آن در تابستان به 35 _ 40 درجه سانتی گراد می رسد و رطوبت آن حدود 80% است. در مرکز شهر آنتالیا یک شهر قدیمی با بافت سنتی بسیار زیبایی وجود دارد که منطقه مناسبی برای توریست ها و مسافران تور آنتالیا نوروز 94  می باشد. این شهر قدیمی کاله ایچی نام دارد. از دیگر مناطق دیدنی آنتالیا  می توان به آبشار کورشونلی اشاره کرد. لازم به ذکر است که پلاژهای 12 کیلومتری کنیالتی نیز دیدنی و زیبا است. آنتالیا  دارای مراکز خرید بسیاری می باشد اما یکی از مراکز خرید معروف این شهر مرکز خرید میگروس است که دارای کلیه اجناس مارک دار می باشد. این مرکز خرید بسیار بزر گ است و از 3 طبقه تشکیل شده است و قطعا می تواند موجب رضایت مشتریان و مسافران تور آنتالیا فروردین 94  شود.

 

شهر قدیمی کاله ایچی آنتالیا

 

 

ساحل و پلاژ کنیالتی آنتالیا

 

فرودگاه آنتالیا  در قسمت شرقی این شهر قرار دارد و دارای دو ترمینال می باشد.

خوب است مسافران تور آنتالیا عید 94  بدانند که حمل و نقل عمومی در آنتالیا  با استفاده از تاکسی اختصاصی , تاکسی ون و تراموا صورت می گیرد و کرایه تاکسی توسط تاکسی متر محاسبه می شود. اما با وجود این کرایه تاکسی در آنتالیا  بسیار گران است یعنی شما برای یک مسیر ده کیلومتری باید حدود 30 دلار با توجه به شرایط ترافیک پرداخت کنید. اما تاکسی ون های آنتالیا  به صورت اشتراکی کار می کنند و فقط در خط های خاصی حرکت می کنند و کرایه آنها ثابت و حدود 1/5 لیر جدید می باشد و با درخواست مسافر متوقف می شوند , یعنی در مسیر خود ایستگاه ندارند. خوب است بدانید که در آنتالیا  به این تاکسی ون ها دل موش گفته می شود.

 

مطالب مرتبط:
تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دانستی های آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

هتل لارا فالکن از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

 

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور لحظه آخری آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

 تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور لحظه آخری آنتالیا که مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

 

 

مطالب مرتبط: تورآنتالیا

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا دقیقه 90



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره لارا پلازا آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

 

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور آنتالیا 94 که در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

 

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

 

مسافران خوش خوراکتور آنتالیا 94 بدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران تور لحظه آخری آنتالیامی توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

 

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره رویال سیتی لارا آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

 

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره دلفین کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد